onsdag 30 juli 2008

Onsdag!

Mitt i veckan, tiden går så fort här ute har ju varit sol nästan varje dag så de har knappt blivit nått vettigt gjort utan man har mestadels legat ute i solen eller slöat inne..
Inte ens hundarna är speciellt sugna på att göra något, självklart blir de iaf lite träning och så men då på kvällen då de har svalnat av.. Tycker inte man ska träna hunadarna i gassande sol de är inte humant.
Ikväll har jag planer på att lägga ett spår och förhoppningsvis slippa bli uppäten av mygg, dessa små jäkla varelser kan driva mig till vansinne jag hör tamme tusan surret även då jag sover..
Skulle man slippa myggen skulle sommaren vara helt underbar!

Lite avis är jag dock på dom som åker utomlands, de skulle inte sitta fel med en vecka i varmare breddgrader. Bara sola njuta och ha de underbart, nästa år vill jag iväg de skulle vara underbart!

Ikväll blir de inte mycke sy lite kanske en sväng ner till sjön och spåra så klart :)
Stor del av ens liv går åt till hundarna så är de bara, vad skulle vi göra utan dessa underbara små liv? Kan faktiskt inte tänka tanken att leva utan hund jag kan knappt förstå hur de går..
Nä dags att släppa datorn och göra nånting vettigt!

Go kväll!

Inga kommentarer: