måndag 21 juli 2008

Måndag

Och självklart hade inte väderleken fel, de är regn som gäller idag de öser ner och så långt ögat kan nå ser vi ingen öppning eller ens en glimt av lite sol ljus..
Så hundarna vill knappt gå ut och kissa än mindre träna ute så de får bli en soffliggar dag för dom idag, om än Vilda håller på att driva både Thea och Kakan till vansinne tur att dom är så tåliga..

Blir nog att sy lite idag istället och lägga ett litet spår inne, lika roligt de om än jag hellre är ute och tränar och springer i skogen..
Känner mig helt slut i kroppen vet inte riktigt hur jag ska få nånting vettigt gjort känns som att jag skulle kunna lägga mig och sova igen :P
Igår kväll kom de över mig då jag la mig och sov, vars är Siri? hon som alltid låg alldelens tätt intill mig, jag saknar henne enormt kan fortfarande känna hennes närvaro hon kommer alltid vara oändligt saknad.
Klara inte riktigt av att se foton på henne än de gör för ont, då tappar jag fästet igen på varför. Min älskade lilla skatt varför kunde du inte stanna...
att förlora henne känns som att förlora en del av mig själv..

Nu är de dags att göra något innan jag fastnar här

Inga kommentarer: