onsdag 23 juli 2008

kväll

En tvär sväng in till stan blev de hade ofantlig tur och fick ut mina tabletter, ibland finns de en gud tack! Idag är faktiskt en riktigt bra dag ibland går allt bara bra och man känner sig nöjd ja idag är en sån dag..
Pappa vill inte längre ha sin nya telefon *frida hoppar av lycka* så till veckan ska den låsas upp och sen har jag en ny telefon som jag kan ha me love it!
Hittade mig äntligen en hatt hylla, som jag har letat och helt plötsligt så hitta jag en som är precis som den jag vill ha längtar tills jag får skruva ihop den och byta ut den fula äckliga som sitter där nu..
Vem som ska skruva upp den åt mig vet jag inte än, tror jag får blinka med mina blåa ögon en extra gång så löser de sig nog..

årets semester är planerad, pite 3 augusti kommer bli perfekt dock inte som kolmården men va tusan vi har lika kul iaf :) Kommer bli jätte roligt med en hel dag om än jag har en aning om att vi kommer bli lite less på allt folk men de är bara att härda..
men nästa sommar då är de semester som gäller, eller hur?

Nu, duschen träna lite och sen sängen med min underbara ljudbok

Inga kommentarer: