fredag 18 juli 2008

Fredag

Bara några timmar kvar innan jag sitter på flyget på väg mot huvudstaden, solen skiner och jag hoppas jag hinner sola någon timme innan de är dags att fixa de sista som är kvar att göra. mamma kommer och hämtar Vilda vid 11 kommer kännas så konstigt utan henne har aldrig lämnat bort henne förut.
Jag hoppas att allt är nerpackat nu, för fasiken jag ska va borta en helg hur mycke behöver man? Tydligen massor jag skyller på att jag är tjej :P

Igår surrades de med pernilla en lång stund om allt mellan himmel och jord, vi bestämde att vi ska åka upp till Piteå på Nolia iaf eftersom vi inte kommit oss iväg blir de en tripp dit upp iaf om än de inte går att gämföra med kolmården men de kommer de också nångång ;)

Nu är de dags att kasta i sig lite frukost och dra fram dammsugarn (hela mitt golv är fullt i grus) får väl se om jag orkar torka av dom också de kändes lite överkurs...
Jag är verkligen inte morgonpigg så är de bara jag är trött riktigt trött...

Håll tummarna för att flygning och allt går bra för mig i helgen! Jag hoppas ni får en trevlig helg!

1 kommentar:

Carina A sa...

Hoppas ERG undersökningen går bra och att du får en trevlig helg! Kram