onsdag 16 juli 2008

Onsdag

Mitten på veckan, tiden går så fort...
Åkte hem från Mickels idag kände mig tvungen att åka hem och tvätta och packa inför helgen då jag åker till Stockholm, är lite nervös måste jag säga men jag hoppas de kommer gå bra :)
Vilda kommer vara hos mamma under helgen de är första gången Vilda kommer vara ifrån mig de kommer kännas så konstigt att vara utan henne..
Så mrogondagen kommer ägnas åt att städa tvätta och packa allt självklart kommer jag även träna Vilda så jag hoppas på bra väder så vi kan träna ute, hade ev en plan på att åka buss ner till stan och socialträna lite grann de skulle behövas..

Ikväll blir de lite välförtjänt vila framför tvn, dock inte allt för bra på tvn men de finns alltid något att vila ögonen på!
Borde igentligen börja maskeringstejpa sovrummet men hittar inte riktigt orken att göra de så de får bli en annan dag..
Jag längtar så mycke tills sovrummet är färdigt jag vill ha klart de nu, men nästa vecka då jäklar ska de börjas måla, så ni som kommer och hälsar på i slutet på nästa vecka får ta att de kommer vara grejer precis överallt :)

Ha en trevlig kväll!

Ps. Glöm nu inte att skriva en kommentar D.s

Inga kommentarer: