torsdag 17 juli 2008

Torsdag förmidda

Känner mig som en yrpanna försöker göra tusen saker samtidigt och jag får faktiskt ingenting gjort, jag måste hinna packa idag då de aldrig kommer blir gjort imorrn jag måste hinna städa bort de sista ja de är ett måste..
Sen ska gardinerna ner från sovrummet och alla övriga grejer som jag inte behöver ha kvar där ska också bort, åh de är massor att göra så varför sitter jag då här och uppdaterar er blogg läsare? Jo för att de är rätt avkopplande att sitta och skriva inte så stressigt :P
Vädret blev iaf någorlunda men jag hittade iaf inte riktigt orken att åka ner till stan iaf de får bli till veckan..
På morgonen har Vilda hunnit jaga både en katt och en igelkott vilket hon tyckte va otroligt roligt jag var dock inte riktigt lika road av hennes bustag, vilket hon snabbt insåg och skyndade sig in vid min sida och såg ut som världens mest oskyldiga valp. Hon är helt omöjlig att bli riktigt arg på hon är ju så sjukt söt när hon kommer med sina bruna bedjande ögon då är jag såld..
hon har kommit fram till att bordet är jätte otäckt de är första gången under hela hennes liv lite knepigt då hon stått där sen hon va 10v men de är bara att träna så ska nog de också lösa sig..

idag är våran plan prommis och träning, blir att träna ute på ängarna passa på att njuta lite av solen om den nu lyckas titta fram..

Nä dags att fortsätta med mina tusen projekt, packning nästa :)

Go förmidda!

1 kommentar:

Emmy sa...

Förstår att du har fullt upp i veckan!
Med att både vara med busbarnen och sen hem för att fixa inför resan och inför målningen.

Nervös, det skulle vara bara förnamnet om jag hade åkt! Men är så trist att jag inte kunde fara i helgen. Men syrrans bröllop är ju inte det lättaste att flytta :-P

Har försökt ringa dig några ggr, men självklart verkar någon/några andra haft samma tanke då det mest tutar upptaget :-P Men försöker sen, igen om inte du hinner före.

Kram Kram