torsdag 10 juli 2008

Torsdag


idag är dagen då jag inser att Siri är borta, jag kommer aldrig mer se henne och de värker i mitt hjärta. Nu har de gått in för mig...
Mammas bääse, kom tillbaka
Orkar inte skriva mer om de just nu då tar tårarna aldrig slut. Så spackling och slipning är igångsatt i sovrummet imorrn kommer syster med bilden jag ska ha så till veckan är de bara att köpa färg och sätta igång. Något nervöst men va fasiken de kommer bli bra tillslut :)
träning med Vilda är i fullgång då jag helt gått in för detta med klicker träning och läser allt jag kommer över så är Vilda min provdocka och nu sitter stå allldelens fint hon står som en klocka framför mig och väntar på köttbulle :)
Nu får vi besök av en av dom som stöttat mig allra mest, fika och massa surr kan inte bli bättre!
Kram på er

Inga kommentarer: