fredag 25 juli 2008

fredag

tiden går fort, redan fredag vars tog veckan vägen? ja skönt iaf att tiden går fort vädret är underbart och jag försöker vara ute så mycke som bara är möjligt och faktiskt har jag fått lite färg inte dumt..
Igår va vi och kikade på dvärgpincher valpar som en av mammas vänner har helt underbara man kan knappt slita sig från lådan så underbara är dom, valpar tar fram de finaste hos alla människor dom är som gjorda för att älskas..
Frida och Jonas var även hemma där så jag och frida fick oss en pratstund, alltid lika trevligt!

Träningen med hundarna ligger lågt i den här värmen de är plågeri att träna dom i 25 gradig värme. Vilda tränas dock på bordet dagligen och de börjar gå mycket bättre nu och som vanligt står hon som en gud och showar sig otroligt mycke, är en fröjd att se henne..

Ikväll blir de att ta hundarna att åka iväg till badet så dom får svalka sig lite, funderar även på att själv ta mig ett dopp..
Tydligen blir vädret likadant imorgon och jag ska njuta varje minut :)

Inga kommentarer: