torsdag 24 juli 2008

Torsdag

underbara älskade sol och värme, inget kan få mig på så bra humör som just solen..
Dock verkar de komma en hel del moln nu men har iaf hunnit lapa i mig två timmars sol fräknar till 3 miljarder jo jag tackar jag...
Hela helgen och början på nästa vecka ser ut att erbjuda go väder så jag blir absolut kvar här tills de blir sämre, aldrig att jag sitter hemma i lägenheten när de är fint väder då blir man ju verkligen depp...
Så nu vet ni ju vad jag gör då de är go väder, jag steker på baksidan ;)

Vilda har haft smärre damp på morgonen hon har haft si så där 10 kines race och lika många attacker mot katten, hon har dragit igång varenda kotte inom närmsta mils radien och allmänt dampad lös.. Man skrattar så man kiknar bara av att se henne hon är helt enkelt underbar..

I eftermiddag blir de att träna hundarna om de nu blir molnigt och lite svalare för tillfället är de alldelens för varmt för att träna eller promenera. Men ikväll blir de iaf både träning och prommis för de två och fyrbenta vi alla behöver göra av med lite energi skulle jag tro..
Konstigt de där då man är van att vara ute och gå 2 gånger varje dag får kroppen nästan abstinens av att vara stilla...

En extra tanke till Robban som brytit fingret och går gipsad, du kommer klara de med glans!

Inga kommentarer: