tisdag 15 juli 2008

Tisdag

de såg verkligen ut att bli fint väder idag men ikket, regnet öser ner i perioder och de är bäst att hålla sig inne..
Inget spår just nu iaf med andra ord kändes lite surt då jag hade gjort klart allt men men hoppas att solen tittar fram en stund iaf så jag hinner ut...
Imorrn lämnar jag skogen och beger mig hemmåt igen de ska tvättas och städas och fixas känner inte stora peppen kan jag säga..

Igår åkte vi ut och fiskade en sväng och gissa vem som drog upp största? jo jag, något stolt måste jag säga :) De är något med att sitta ute på sjön helt stilla lugnt och bara vara, de är fruktansvärt skönt..
Väl hemma så begav jag mig ut och tränade hundarna då va de iaf lagom tempratur dom lyckades hålla fokus tots envetna mygg. Vilda va dock inte överförtjust över att de va lite blött i gräsmattan så hon försökte gullig som hon är smita in.

Nä nu är de snart dags att åka iväg och hämta ett klädpaket :D Wiee jag hoppas allt passar!

Inga kommentarer: