söndag 13 juli 2008

Söndag

Helgen går fort speciellt då de händer grejer hela tiden, igår kväll blev jag ju barnvakt åt systers älsklingar som vanligt blev de god middag och massor av mys..
Hade tänkt mig en tidig kväll men ack vad jag bedrog mig ett ständigt ringande från allt och alla (till och med dom man inte känner) vissa från Göteborg andra från tavelsjö men alla lika trevliga och glada :) Vissa fullare än andra ;)

Tillslut där vid 4 tiden kom sig alla i säng, dock kan de tilläggas att alla hade inte lika lätt och kliva upp imorse. Viktor ligger just nu i babygymmet nedanför mig och jollar han är för underbart söt, han skrattar och "pratar" mest hela tiden. Han har växt otroligt mycke på den månaden som gått sen vi sågs sist, allt går så fort då dom är så små..
De är med en liten tår i hjärtat man vet att vi inte kommer att ses varje månad, jag önskar vi bodde närmare.. Tur att syster är duktig på att skicka kort och vieofilmer på honom..

idag är planen att träna hundarna, Vilda ska få köra ett korvspår och kakan ska få köra ett lydnas pass jag älskar att träna dessa (o)djur mina underbara skatter..
Saknaden efter siri finns kvar men de gör de lättare att uthärda då de alltid finns något att göra man hinner inte tänka lika mycket som annars..

jag hoppas ni har en underbar dag :)

Inga kommentarer: