tisdag 7 september 2010

update

Nellie fick extra energi på eftermiddan efter att vi varvat alvedon och ipren jag ringde min kära syster imorse för råd och som vanligt har hon alltid goda ideer, tack älskade syster!
Ikväll kom dock febern tillbaka med buller och bång och är återigen uppe på över 39 grader, efter en ny dos alvedon och lite välling somnade hon i min famn redan tjugo i sju, jag höjde upp sängen och chansade på att lägga ner henne och de verkar funka. De återstår att se hur länge hon sover men de viktiga är att hon sover så hon blir frisk.

Jag har haft dåligt samvete att vi suttit inne hela dagen trots att vädret har varit mer än fantastisk men vad gör man då lillan är sjuk? Vi har iaf passat på att städa undan och diska bort man blir tokig av att bara sitta stilla.

Ikväll börjar idol så de måste ses men efter de blir de sängen jag måste få sova!


Inga kommentarer: