torsdag 9 september 2010

eftermiddag

Vi har äntligen fått tillbaka vår bil från verkstan efter lite missöden med bla en motorcykel är nu pärlan åter tillbaka hemma hos oss, så skönt att slippa låna bil. Men vi är otroligt tacksamma att m&p har lånat ut sin bil alla dagar Rikard har jobbat.
Dock ska den tillbaka torsdag nästa vecka men då blir den förhoppningsvis bara där över dagen.

Rikard har åkt på jobbet och vi sjuklingar har roat oss här hemma, iaf Nellie vet inte riktigt om jag är lika glad i hennes påhitt, just nu verkar vi vara inne i perioden vi river ut allt så de syns inte att jag städa imorse vill jag lova. Jag tror jag får köra en raid ikväll igen.
Nellies nya grej är sockar och skor hon tar av och försöker ta på igen de ser så gulligt ut, skorna hämtar hon ständigt och ska ha på sig. Jag tror att de är att hon numera går otroligt bra i skorna också de blir ännu en ny grej.

Lexie håller på att gå upp i limningen först två veckor vila för tassen sen blir alla sjuka och ingen har ork med långpromenader, just nu känns de lika bra vill inte att hon blir halt inför utställningen. Men lite träning kör vi iaf annars skulle hon nog krivera.

Dags att plocka undan lite just nu- grejer överallt!


Inga kommentarer: