lördag 25 september 2010

Kväll

Nellie har gått och lagt sig och verkar sova lugnt iaf än så länge. Jag springer runt som en yr höna och försöker packa ihop inför morgondagen för att göra de så smidigt som bara är möjligt imorrn bitti. Lexie tittar på mig fundersamt hon lär inte vara så sugen på att bege sig iväg tidigt imorrn.
Nellie får vara hemma med pappa, jag och Nina gör en egen tripp imorrn. Känns något jobbigt att lämna Nellie när hon inte är pigg trots att jag vet att hon har de precis lika bra med Rikard, jag är helt enkelt väldigt hönsig.
Hoppas på att de blir en kanondag imorrn, har inga förhoppningar mer än att de blir ett bra träningstillfälle. Kanske får vi en bättre domare denna gång som inte tror att en heeler ska se ut som en JR.

Bäst att packa färdigt och fixa håret sen blir de film och mys i soffan!

Inga kommentarer: