torsdag 2 september 2010

Kväll

Vilken härlig kväll jag och Nina tog hundarna och gick i skogen över en timme ikväll, hundarna sprang och lekte som aldrig förr och vi surrade på de är underbart att ha sällskap på vägen. När vi kom hem hade även grabbarna kommit hem så då va de dags för fika, välbehövligt efter långprommis.

Nellie sover hon mormor och morfar huvva vad jag saknar henne men jag kommer känna mig som en ny människa efter två nätters sömn, finns inga bättre än mina föräldar ni är fantastiska som ställer upp! Men imorrn kommer hon hem även natte tid, de är tur vi bor så nära så hon är hemma hela dagen ända tills hon ska sova annars vet jag inte hur jag skulle klara mig.

Jag har passat på att uppdatera hemsidan och nu ska jag bege mig i säng, imorrn blir de att fixa allt inför utställningen på lördag de ska bli så roligt!


Inga kommentarer: