måndag 27 september 2010

En lång dag

De blev en lång dag idag men med facit i hand en bra med lyckat resultat.
Först blev de vårdcentralen därifrån blev vi efter många om och men skickade till öron. Vi fick träffa en fantastisk läkare som verkligen va superduktig. Han konstaterade att Nellie fortfarande har öroninflammation och att hon förmodligen aldrig har varit bra sen i somras. Kanske har vi svart på hennes sömnproblem även här.
Han bytte penicillin och vi ska tillbaka dit om en månad för att disskutera när vi ska operera in rör i hennes öron. De skrämmer mig lite men samtidigt är de en stor lättnad kanske ser vi slutet på alla sjukhusbesök, sömnlösa nätter och en Nellie som är som förbytt.
Känns så skönt att vi äntligen fick träffa nån som förstår hur jobbigt hon har de.
Mamma kom och hämtade oss då Rikard for på jobbet, efter sjukhusbesöken åkte vi till Barnens hus så Nellie fick några smågrejer. Bla en doktorsväska och två små dockor som hon verkligen älskar hon har till och med dom i sängen nu när jag har lagt henne. Hon är verkligen så söt!

Nu ska jag vänta på att hon somnar ordentligt sen ska även jag krypa i säng jag är helt slut och jag måste verkligen få sova, jag är så slut!

Inga kommentarer: