lördag 25 september 2010

Söndag

Natten har varit okej dock har de inte blivit många timmars sömn kan man ju säga. Nellie vaknade vid elva för att vara vaken till ett, efter lite ipren somnade hon om och sov helt okej några grinsvängar emellanåt fram tills halv fem. Då fick hon mat och lite till ipren och somnade om igen nu sover hon och Rikard som stockar, hade hoppats på att hinna träffa dom innan jag åker men de ser mörkt ut. Men varje minut hon sover är bra hon behöver de.

De är riktigt burvigt ute vinterkläder är medpackade tillsammans med te och andra fördödenheter, jag ser fram emot dagen jag tror de kommer bli super.
Jag hoppas bara jag har fått med mig allt, de viktigaste är ju iaf packat stamtavla och oss själva så klart.

Nu ska jag klä på mig och fixa barret, ha en bra dag!

Inga kommentarer: