onsdag 15 september 2010

Kväll

Regnet har verkligen öst ner idag något deprimerande faktiskt men vi har ägnat oss att mysa inne istället. Dock gjorde ju jag och Lexie tabben med viltspåret men jag blev otroligt imponerad då hon tog hela spåret utan bekymmer, en enda gång tappade hon de men för att lika fort ta upp de då jag kommenderade om. Kanske är spår hennes grej :) Vi är så lyckligt lottade som har denna underbara individ tillsammans med oss!

Ikväll har jag pysslat med naglarna jag har byggt egna känns som de va 100 år sen jag gjorde de sist, men en del sitter kvar om än de krävs mycket övning innan jag är tillbaka där jag en gång var. Men de är så otroligt roligt, så just nu har jag fransk manikyr med vitt och massa dekorationer, högerhanden va inte lätt fick kämpa länge men till sist blev de också bra :)
Känner jag mig själv rätt så blir inte dom här långvariga snart vill jag byta ut mot något med mer färg, men de är bra de innebär mer övning. Tror jag måste höra mig för bland mina kära vänner om dom inte kan tänka sig att ställa upp som försökskaniner ;)

Nu ska jag njuta framför tvn en stund med en god kopp te! Go natt kära läsare


1 kommentar:

Linda sa...

Vad använder du för att bygga? Har aldrig känt mig så snygg som när jag hade tippar men det känns som om mina två barn och lekplatsen skulle förinta dom.... Idag skulle Viktor absolut ha mig att klättra i klätterställningen och åka rutschkana - och som snäll mamma lyder man sin lilla son :) Hoppas Nellsan mår bättre!! Viktor brukar kolla på bloggens bilder och peka och säga Nelli och Frida när han ser er - mycket sött.