lördag 18 september 2010

Kväll

Rikard brassade iväg till stan på morron för att stilla våra sinnen med om innerdörrs byte va akutellt utan att byta karmar, och till vår lycka så fungerar de på alla dörrar! Så förhoppningsvis har vi snart en alldelens vit hall :)

Vi har haft en supermysig eftermiddag tillsammans, vi hämta hem lite älgklövar som Jenny så snällt fixade åt oss nu har vi så vi kan träna under året som kommer.
De blev en långprommis tillbaka då vi spenderade en hel del tid i skogen med att plocka bär och kolla på alla spännande grejer som finns, Nellie är frälst både i bär och skog!

Väl hemma va de dags att sätta igång med middag de blev supergod tacogratäng med tända ljus och radio i bakgrunden. Innan Nellie gick i säng hade vi mys stund i soffan hela familjen sånna här dagar är så underbara! Älskade älskade familj.

Nu funderar vi på om vi ska se film eller om jag ska pyssla och rikard se film, mina pysselfingrar är mycket sugna på att sätta mig men kroppen säger igentligen ifrån. Svårt val! Sörjer dock att magnolia stämplarna jag väntat på redan är slutsålda på en enda dag, försbaskat! Jag hoppas på att ropa in dom på tradera för en okej slant.

Hoppas ni får en trevlig kväll!


Inga kommentarer: