torsdag 30 september 2010

Kväll

De blir alltid så sent numera på kvällarna tror de beror på att nästan alltid vaknar Nellie just vid elva tiden och då känns de inte lönt att lägga sig, dåligt resonemang kan man minst sagt säga.

Ikväll har hon åter igen feber och ömmar på ett öra jag pendlar mellan att de inte är möjligt till att jag resonerat likadant alla gånger hittils och varje gång vi kommit in har de varit solklart.
Men jag kan faktiskt inte förstå hur de ska kunna vara möjligt att efter 5 penicillin kurer fortfarande inte vara bra i öronen!
Är de likadant imorrn ringer jag upp på öron och hör vad dom säger om vi ska avvakta tills efter helgen eller om vi ska avvakta.

Jag har fastnat med min virkning och kommer mig inte för mycket annat, de blir nog inte mer gjort ikväll!


Inga kommentarer: