söndag 5 september 2010

söndag kväll

I helgen har verkligen bloggen hamnat åt sidan vi har verkligen haft för roligt för att prioritera datorn. Nu är vi iaf hemma från handling och loppis vi gjorde några fynd på loppisen innan vi begav oss för att äta lunch med bästa D&N.
Sen blev de storhandling som tur va gick de rätt fort och vi kunde packa in oss och åka hem alla va rätt trötta. Nellie har skött sig så strålande dom här två dagarna hon älskar då de händer grejer helst hela tiden. Hon lär ju bli överlycklig då vi åker till övik på hundutställning på lördag!
Tittar i min kalender och inser att vi har rätt mycke planerat framöver de är flera hundutställningar och kaninutställning, de är super roligt! De är tur jag har så fina människor runt mig som ställer upp i vått och torrt då jag behöver hjälp.


Jag njuter fortfarande av Thor resultat från gårdagen så otroligt kul, mammas gosegubbe!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Irene Huss nattrond, ibland är söndagskvällar helt underbara!





Inga kommentarer: