onsdag 1 september 2010

Kväll

Oj så lugnt de är här hemma Nellie sover ju hos mormor & morfar och Rikard sover så de är bara jag och djuren. Vi har passat på att träna och greja på ute hos kaninerna. Självklart kunde jag inte hålla fingrarna i styr så när jag kom in blev de pyssel för hela slanten, vilket vardags lyx att kunna göra precis de man vill. Dock börjar jag sakna henne nu de kommer vara tomt då jag går i säng och ingen Nellie som ligger och snusar brevid mig, men jag vet att hon har de super.
Ska bli så skönt att få sova en hel natt att inte behöva fundera eller oroa sig för hur mycket hon ska vara vaken.

Idag kom N förbi med hundarna vi får iväg och la ett viltspår de va riktigt roligt, tyvärr började de blåsa 1 timme efter vi lagt spåret så de sköt iväg på sina ställen. Men där de hade legat still tog hundarna de jätte fint, Lexie såg så söt ut i spåret där hon hoppade fram som en liten hare, men snabb va hon när de väl bar av. Sen blev de ju lydnad och utställningsträning ikväll så hon är helt död, hon ligger utslagen brevid mig.

Imorrn börjar Rikard jobba och vi får besök av Frida & Thilde de ska bli super roligt att träffa dom, de ser jag jätte mycket fram emot.

Nu ska jag se inspelade livet på bb sen sängen!


Inga kommentarer: