lördag 18 september 2010

Lördag

ingen bättring av vädret, vad är detta? Jag vill ha uppehåll och gärna lite sol, men för tillfället skulle de absolut räcka med lite uppehåll för att kunna promenera och vara ute.
Men jag får hålla mig till tåls förhoppningsvis blir de bättre till veckan.

Vi hade tänkt köra skräp men de gick i stöpet så de får helt enkelt göras på onsdag, känns lite vemodigt att städa bort allt de fina som hör sommaren till.
Men nu börjar vi ha rätt höstfin också några blomdekorationer och kransar gör genast hösten trevligare. Men jag kan inte låta bli att längta tills våren är tillbaka igen och allt börjar om, men först tar vi julen och allt de mysiga som hör den till!

Jag funderar om jag ska sätta mig och göra min rönnbärskrans, ja så får de nog bli!


Inga kommentarer: