söndag 26 september 2010

Kväll

Vilken underbar dag! Vi började morgonen tidigt vi hade supertrevligt på vägen vi fick se massor av orrar och en älg också ganska mysigt att vara ute på vägarna den där tiden.
Uppe i Boliden va de riktigt riktigt kallt som tur var lyste solen och värmde lite grann iaf.
Lexie va på superhumör och skötte sig exemplariskt, kritiken blev följande.

Vacker och härlig tjej med stor utstrålning. Vackert huvud och uttryck. Vacker hals och resning. Välvinklad fram och bak. Rör sig med härligt drive och med fantastisk kontakt med sin förare. Välvisad BIR HP

Jag är så otroligt nöjd med kritiken, den kommer sparas :) I BIS följde vi med ända tills sista uttagningen innan placering dock spelade det mig ingen roll alls jag va så otroligt nöjd ändå.
Vi tränade hela dagen och Lexie va så otroligt duktig. Summa summarum har vi haft en helt fantastisk dag!
Nu laddar vi om inför Sundsvall de ska bli riktigt roligt!

Nellie har haft de super här hemma och vi har kramats ända sen jag kom hem jag har saknat henne nåt enormt, finns inget mysigare än att komma hem och hon slänger sig runt halsen. Min underbara skatt!
Nu ska vi kika lite tv sen blir de sängen, min kropp säger ifrån och de med de bestämdaste!

Inga kommentarer: