fredag 10 september 2010

kväll

De är väldigt stilla lugnt här hemma idag alla är rätt förkylda och ingen har direkt super ork men trots de har vi skapat lite fredags stämning med tacos till middag och mys i soffan.
Nellie har kastat in handduken nu och har lagt sig i säng hon va otroligt trött efter att bara ha sovit en halvtimme mitt på dagen.

Jag har tränat Lexie och packat allt som ska packas inför morgondagen, Rikard är i skrivande stund ute och packar vagnen och diverse grejer i bilen de är tur jag har en karl som är bäst i världen. Han accepterar mitt intresse och kliver glatt upp klockan fem för att åka iväg på utställning, jag är otroligt lyckligt lottad!

När Nellie har somnat ordentligt ska jag gå ut och göra kaninerna istället för imorrn bitti, då vill jag bara göra oss i ordning och åka iväg inte böka speciellt mycket.
Jag ser otroligt mycket fram emot imorrn vare sig vi kommer hem med bra eller dåliga resultat.

Jag hoppas ni får en fin fredag kväll!

Inga kommentarer: