onsdag 22 september 2010

kväll

Stadsbesöket gick bra, ett halvjobbigt samtal och nu blir de några långa veckor tills jag får besked. Jag ska försöka att inte tänka på de alls vilket är bra mycket lättare sagt än gjort.
Svängde som planerat in på plantagen och köpte höstlökar så när vädret är fint nån dag ska vi plantera, så härligt att få njuta av alltihop till våren senare.

Efter middan spenderade vi lite tid hos mam&pap, jag passade på att sno Tristan han är bara så otroligt mysig. Nellie känns dock som en jätte i jämförelse kan inte förstå att för ett år sen va hon precis lika liten, ofattbart!

Ikväll har jag ropat hem en vinter overall till Nellie jag har följt med på en hel del auktioner men denna fick jag till rätt pris! Skönt nu är både overall och skor klart inför vintern endast mössa som saknas. Känns skönt att vi har valt just en P.o.P overall då vi är ute så mycket hon behöver en ordentlig overall!



Nu ska jag se lite efterlyst sen bege mig mot sängen kroppen skriker efter sömn!



Inga kommentarer: