tisdag 21 september 2010

Kväll

Vi har äntligen fått snusa bäbis, Tristan är fantastisk och självklart passade jag på att sno honom under hela tiden vi va där. Nellie va något skeptisk jag tror att hon först trodde att de va en dock men rätt snart blev hon varse om att han va fullt levande, men efter ett tag vågade hon sig fram. Dock är de svårt med kommunikationen Nellie vill gärna låna ut grejer dock lite väl hårt för en 1 månads bäbis.

Imorrn ska vi passa på att träffa dom ännu mer, jag önskar dom bodde närmare.

På eftermiddan ska jag göra ett besök på norrlandskliniken också jag hoppas de kommer gå bra hon lät iaf supertrevlig.

Jag funderar på att pyssla men tiden rinner iväg och jag hatar att lämna saker halvgjorda, får nog bli att jag sätter mig imorrn istället. Tänk om dygnet hade fler timmar!


Inga kommentarer: