söndag 12 september 2010

Söndag

Igår fanns de verkligen ingen ork att uppdatera bloggen jag va helt slut efter dagen.
Utställningen gick bra dock åkte Lexie ut på att hon hade för högt hull? ja i övrigt super kritik och hon tyckte att hon var en superfin heeler men eftersom hon va i högt hull höll hon hp.
Kändes något surt då Lexie stått stilla i 1 månad pga av klon, till saken hör att Lexie inte ens äter sin mat så dra ner på den är ju omöjligt. Ja ja de tar vi igen nästa gång.
Men förhoppningen är att hon ska sättas igång i veckan igen och att vi ska slippa haltandet.
Desto bättre gick de för Mithra hon tog hem både BIR och BIG men i BIS åkte hon ut som sista hund innan placeringen, men dom va så duktiga så!
Nina tog massor av bilder så när hon har skickat dom så ska ni få se, dom sig riktigt bra ut.

Idag är vädret riktigt pissigt så de blir inte att fara ut på UBHK iaf trots att jag mer än gärna hade åkt dit och kikat. Istället har jag tänkt mig en skogspromenad och städning, jag har köpt bikarbonat så sängarna ska städas grundligt!
Hoppas ni får en underbar dag!

Inga kommentarer: