lördag 20 juni 2009

dagen efter...

Midsommar är förbi och jag kan titta tillbaka och säga att vi hade otroligt trevligt och kvällen var väldigt lyckad. Otroligt mycke trevligt folk och god mat en hel del öl dracks och jag höll mig till mina stackars cola men lika glad var jag för det.
När alla hade fått i sig några goda bestämdes de att den årliga brännbollen skulle spelas självklart stog vi "storvuxna" vid sidan av och agerade domare och poängräknare vi hade nog roligast av alla :)
De är så kul att se så blandade åldrar umgås de är verkligen en fröjd för ögat speciellt då man är nykter och hinner se de mesta.

Grabbarna skulle bada badtunna så jag och Frida agerade chaufför på diverse ställen för att hämta allt från öl till blöjor ja de är en salig blandning.
Vi kikade förbi hos F&J i deras nya fina hus och de är verkligen inte sista gången vi är där nu ska vi bättra oss och försöka ses oftare är så trevligt att ha nån som är i samma sits runt sig.
Tiden gick fort och vi var inte hemma förrens efter midnatt men de är precis så en midsommar ska vara.
Idag är de lugnet som råder så de lär inte bli allt för mycke ståhej, nu är de iaf dags för fika och lite dricka de känns som att de behövs!

Kram på er

Inga kommentarer: