tisdag 30 juni 2009

Tisdag

Idag är det mer uthärdligt väder ute både jag och bäbis njuter av de svalare vädret, hon lugnar av vilket är rätt skönt tror även de är det för henne.
Dock har mina knän och fötter svällt så de är svårt att gå helt otroligt vad man kan samla på sig vätska fort i värme.
Träffade våra grannar idag som direkt påpekade att min mage sjunkit kanske har bäbis lagt sig tillrätta? Jag ser de inte på samma sätt själv mer än att de känns som att jag kan andas bättre.

Idag är planen att ta de lugnt jag har inte så mycke ork eftersom man aldrig sover ordentligt men jag ska försöka baka lite iaf tror de blir en Pite kaka idag är så otroligt länge sen jag gjorde en sån.
Blev dock osäker på receptet så jag ska försöka leta fram ett annat finns en del nackdelar med att jag ofta provar nya recept då jag aldrig kommer ihåg att skriva vilket av dem som är bäst.

Vattna står också på schemat om än solen inte skiner fullt ut så är de fortfarande väldigt varmt, nästa år lär jag ju få vattna ihjäl mig då jag får ordning på hela trädgården.

Sitter och kikar på IKEAs sida finns så mycket man vill ha, kanske kanske följer jag med ner ändå men då med en rullstol i högsta beredskap skulle vara så otroligt roligt.
Rikards mamma är en ängel som fixar allt så de ska vara möjligt för mig att följa jag hoppas att jag har en bra dag på lördag de vore så kul.

Nej om jag ska få nått gjort är de lika bra att sätta igång!

Kram

Inga kommentarer: