lördag 27 juni 2009

Lördag

Åh vilken natt, trodde ett tag att jag skulle bryta ihop värmen hade tagit över sovrummet och allt klibbade samtidigt som mitt bäcken helt gav upp och de kändes som jag skulle gå av benen värkte av all vätska som samlats i dom ja ni gravida vet vad jag pratar om.
Som tur är har jag världens bästa vid min sida som snällt masserar hämtar kalla handdukar vädrar täcken.
Rikard var helt ovärderlig kan jag säga han fick mig till och med att le trots att mitt humör var totalt förpestat, så vid 3 tiden sussade jag sött men dock som alla andra nätter vaknade jag ungefär varje halvtimme. Imorse fick jag sovmorgon till halvtio och jag lyckades sova tills dess underbart!
Så jag är på riktigt bra humör idag :)

Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig nere vid sjön trots att jag fortfarande är en del röd men jag får smörja mig och lägga en handduk där de är som värst. Jag orkar inte sitta här uppe hela dagen då kommer jag förgås.
De ser ut som att de blir samma väder i några dagar till så jag vill absolut inte bränna mig mer de gör ju så förbaskat ont.

Igår var vi ner till sjön och Lexie fick bada hon är verkligen helt otrolig hon älskar att simma vi passade på att pröva rikards nya mobil och fick några fina bilder.
Lexie är garanterat pepp på att följa med dit ner hon kommer bli överlycklig!

Hoppas ni får en underbar dag ute i de fina vädret och att vi alla slipper se ut som tomater ikväll ;)

Inga kommentarer: