lördag 13 juni 2009

vännäs?

Nej de blev inget vännäs för mig i år, tråkigt nog. Lexie är anmäld men vi fick iaf vara hemma kanske lika så bra då jag hör resultatet därifrån jag hoppas verkligen heeler folket har mer tur med domaren under morgondagen.

Rikard blev tvungen att åka och jobba igår kväll och har så jobbat hela natten han sussar nu gott och lär så göra några timmar till, alltid lika tråkigt att gå i säng och vakna ensam man är allt för bortskämd.
Så jag och Lexie är uppe hos mamma och pappa så han ska få sova ifred en stund de lär han nog behöva..

Nu är sovrummet alldelens snart färdigt byrån och sängborden är uppe nu saknas bara sänglampor och lite blommor så är allt klart. De kommer bli så bra då de är klart.

Igår gick jag in i vecka 29 helt otroligt vad tiden springer iväg glömde dock att ta en bild så de får jag fixa idag :)

Ha en underbar lördag

Inga kommentarer: