måndag 22 juni 2009

Måndag

Underbar dag igår solen sken hela dagen och jag passade på att vara ute lyckades dock bränna mig så idag har jag undvikit solen för att slippa mer rödhet :)
Men de ser ut att bli fint flera dagar så förhoppningsvis hinner man få lite färg på den vita huden, kan säga att jag inte har samma tålamod att sitta i solen längre de blir allt för varmt.

Lexie har visat prov på sin simmkunnighet dessa dagar, hon hopper mer än gärna i och simmar den lilla skruttan hon ser så söt ut men jag måste säga att hon är himla duktig på att simma de flyter på bra.
Så risken finns nog att vi får tillbringa en hel del tid vid vattnet i sommar men jag gnäller inte de är skönt med sol och bad.

Rikard har sin eftermiddagsvecka i veckan så jag fördriver tiden på eget sätt på kvällarna just nu är virkning mitt projekt. Ett filt till barnvagnen är på gång men de är otroligt många rutor som ska göras kände mig dock rätt duktig då jag räknade hur många jag gjort och kunde konstatera 50 st inte allt för långt kvar med andra ord.

Imorrn hoppas jag att laddarkabeln till min dator har dykt upp de skulle göra min dag, bara att kunna ladda in alla bilder som är på kameran så vi håller tummarna för det.
Ikväll är de beck så jag vet ju vad jag gör, ser beck dricker cola och virkar lovely!
Vi bjuder på en härlig sommarbild

Inga kommentarer: