måndag 8 juni 2009

Måndag

Tiden och orken har inte funnits att sitta vid datorn, otroligt tråkigt då jag igentligen älskar att sitta här och skriva av mig faktiskt lite av terapi då de händer tusen saker runt oss..

Under helgen har Rikard pysslat på som vanligt jag har beordrad vila så de har varit lugnt för min del, min mage har sjunkit ner och sammandragningarna kommer tätare så idag åker vi in för koll. Känns skönt att kolla upp de ingenting är viktigare än den lilla skatt vi har i magen.

Jag har tagit bilder så ni ska få se hur min mage helt plötsligt sjönk på fredag kväll de är så pass synligt att andra kommenterar det. Jag hoppas de inte är någon fara.
Så bilder kommer ikväll då jag har kameran och kabeln med mig, allt är så bökigt då man inte har internet hemma hos sig själv.

I veckan jobbar Rikard eftermiddag så de blir jag och djuren hemma på kvällskvisten, jag får ligga framför tvn och slöa lite tråkigt men de får funka de är bara några dagar.

Förhoppningen är att kunna ställa Lexie i Vännes på lördag men vi får se hur de går med den saken blir jag inte bättre så blir de inget då jag inte alls har orken.

Nu ska jag återgå till soffan!

Ta hand om er

1 kommentar:

Frida sa...

Hej vännen!!
Håller tummarna för er idag!
Tror nog att allt kommer gå bra, men i alla fall! :) Du får gärna messa när du vet hur allt ligger till.
Skickar en massa styrkekramar!!