lördag 27 juni 2009

kväll

Våran älskade skatt 9 månader



Vilken dag trodde ett tag att jag drabbats av värme slag så de blev en kalldusch och lägga sig kan säga att vara gravid i de här vädret är inte roligt nånstans..
Imorrn blir de återigen att gå ner till vattnet för att söka svalka då är de iaf uthärdligt..

Ikväll har vi haft en underbar kväll ute på sjön grabbarna fiskade och jag och Lexie tittade på om än Lexie helst hade hoppat i och hjälpt till i fiskandet.
Hon va så otroligt söt som tur var hade vi med oss kameran och lyckades föreviga hennes första båttur kan säga att de kommer bli många fler gånger ute i båten tillsammans med henne.
Väl i land med några riktigt fina fiskar så fick Lexie äntligen hoppa i vattnet och simma, hon är en otroligt duktig simmare och hon älskar det hon hoppar självmant från bryggan och simmar iväg. De är riktigt rofyllt att se på henne
Första båtturen




Nu skriker min kropp efter vila så jag ska lyssna på den lägga mej tillsammans med älsklingen och mysa de är vi värda!

Go kväll

1 kommentar:

Frida sa...

Snacka om att det har varit varmt nu i några dagar!! Även om jag inte är så långt gången ännu så känner jag verkligen av värmen mer än Jonas och andra! Då är det ju underbart att kunna fara och vada i sjön. Vågar inte bada ännu, vet inte om det är ok.

Gud så vacker hon är, lilla Lexie! Måste få komma förbi nån dag så jag får träffa henne! Synd jag jobbar hela helgen :/
Hoppas vi kan ses i veckan istället. Vi kan väl höras och ses nån kväll??

Kram kram