fredag 26 juni 2009

Tänkte passa på att lägga ut lite magbilder då vi äntligen fått tag i en ny laddarkabel efter Lexies lilla missöde.
Så äntligen kan man ladda in bilder från kameran behöver jag tillägga att de tog en kvart att ladda in alla bilder som fanns där men nu är de gjort.
Idag är bilstolen inköpt blev kanonbra köpte en som passade i bilen så de blev en grå, så snart är allt fixat känns så skönt.
Går ju in i vecka 31 idag "bara" 9 veckor kvar just idag känns de dock rätt tungt då värmen gör en alldelens vimmelkantig jag hoppas på lite svalare väder men de ser ut som att värmen fortsätter.
Men man ska väl inte klaga de är ju rätt skönt också och de lär ju komma regniga och svala dagar så man blir less :)
Ikväll blir de att mysa och gå ner till sjön med lillan så hon får svalka sig!
v27

v 30

3 kommentarer:

Frida sa...

Åh jag tycker din mage är så fin!! :) Längtar ju tills min syns så mycket också!! Fast jag har hört av både en och två att det börjar synas nu så det är väl bara jag som inte ser det :P

Gick det bra i stan? Hittade ni nån ny mobil?
Kramar

Emmy sa...

Vilken fin magen mage du har! Och vilken skillnad det hade blivit på dom där tre veckorna! Oj så spännade, då det inte alls är så länge kvar nu :-)

Hoppas att ni har en fin helg.
Kramar från Emmy

Madde sa...

Hejsan gums!

Vilken söt liten mage du fått, den va inte så stor :-) Min är fasen enorm nu huvva! Och denna värme dödar mej snart, men brun som fasen har man blivit! :-) kramis