söndag 28 juni 2009

Söndag

Ännu en härlig morgon solen skiner och vädret är om möjligt varmare idag dock fläktar de bättre underbart!
Jag har tjatat på mor min så hon ska följa mig ner till vattnet känns verkligen behövligt då känner man sig som en människa igen inte som en levande svettig michelin gubbe.
De finns verkligen inte ork till att göra ett dyft i de här vädret de är ett konstaterande så jag tar till flykten istället och lägger mig där, perfekt!

I veckan börjar vi förhoppningsvis med kontoret efter många om och men har vi bestämt hur vi ska ha de där inne, de kommer bli hur bra som helst när de blir klart.
På lördag har Rikard och hans mamma bestämt sig för att åka till IKEA de gör ont i mitt hjärta då jag inser att jag inte kommer kunna följa med min kropp orkar verkligen inte men de skulle vara så roligt.
Som tur är så är ju Rs mamma och pappa snälla nog att ställa upp att följa med istället och med instruktioner om att mmsa bilder hem till mig då dom hittar något tur att jag och Rs mamma har samma smak.


Nu är de dags att bege sig ut i värmen, på med solskyddsfaktor!

kram på er

Inga kommentarer: