tisdag 16 juni 2009

en underbar dag

Sovmorgon idag igen så otroligt skönt, börjar kännas att man är tyngre i kroppen och behöver mer vila än vanligt men me like it...
Rikard har grejat med våran digtialbox hela dagen utan större framgång, vi inser att vi saknar grejer dessutom åh jag som vill ha alla kanaler nu men de får vänta.

Jag har hittade de finaste tröjan och dom skönaste byxorna, en ny bh fick också följa med då min andra är på tok för liten.
Är så glad att de är inte sant över de där, tack snälla!



Så skönt med en fungerande bh kan säga att de är inte de lättaste att hitta nåt som sitter bra och ser bra ut men denna tillfredställer alla behov, helt perfekt.

Har även köpt tyg till ett påslakanset och underlakan så de ska sys i veckan, jag inser att de är inte allt för länge kvar nu tills bäbis tittar ut om 11 veckor enl RUL vi får se om dom har rätt :)

Dags för vila!

Kram på er

2 kommentarer:

Frida sa...

Vad härligt att ha hittat en bekväm bh! :) Var ute på bh-sök förra veckan fast jag vågar inte köpa nån amningsbh ännu, med min otur så växer jag väl ur den innan det är dags!! :P

Är allt bra med dig då? Hade tänkt höra om vi kunde ses ikväll men jag har blivit så otroligt förkyld så vi kanske kan ses i helgen istället?? :)jobbar 16.30-21.30 på lördag och 8.30-17 söndag. Om inte annat så ses vi säkert på midsommar!

Kram!

Anonym sa...

Hej hej! fina kläder du köpt!
Nu har ja också skaffat en Blogg för Mej och Bebisen Kanske va lite sent påtänkt men alla fall :-) Hoppas din mage mår bra nu börja man närma sej snart, Kram