måndag 15 juni 2009

Måndag

Blogglusten infinner sig inte alls kanske därför jag inte får sitta vid min älskade dator? Har nog inte förstått hur mycket man skulle sakna dator och internet speciellt då man ska hålla sig så lugn som möjligt.
Så idag hoppas jag att vi iaf får tillbaka den förhoppningsvis fungerande laddarkabeln till datorn som Lexie så fint demolerade.
Ibland funderar jag på om jag ska lägga ner bloggen ett tag? Kanske skulle vara skönt att slippa men samtidigt har de varit min terapi under så lång tid att jag har svårt att släppa.
Vi får se hur de blir med den saken.
Kanske är de bara alldelens för mycket runt omkring oss just nu kanske är de därför min lust inte finns kvar för tillfället.

Igår åkte jag och mamma till stan och teg där de erbjöds kattutställning, vi fick en otroligt trevlig dag med massor av underbart vackra katter.
Träffade några kända ansikten vilket alltid är lika trevligt.
Suget efter en liten perser tös växte sig allt större och jag hoppas att de ska dyka upp en stjärnkatt inom en snar framtid.

På kvällen dök P&A upp i lagom tid tills vi har skruvat upp det nya skötbordet så dom fick se både vagn och skötbord. De blev otroligt mycket surr och skratt mest om bäbisar kan man ju säga utan att ljuga :)
En trevlig kväll som snart skall göras om de är ett som är säkert..

Jag somnade som en klubbad efter dagens utflykt och kände mig otroligt nöjd med dagen, bästa dagen på länge vilket mitt humör behövde.

1 kommentar:

Carina A sa...

Hej vännen! Nu var det ett tag sen vi snackades vid =), du kan väl slå en pling nån dag/kväll? Kram C