onsdag 3 juni 2009

Onsdag

Under gårdagen slogs besöksrekordet under en månad över 100 besökare, tråkigt dock med så få kommentarer men kul att ni iaf kikar in och läser.

Idag sov vi ordentligt länge rikard kom inte hem förrens halv fem och jag sov halvdåligt så de va riktigt skönt att sova ut speciellt då man vädret inte hade mycket att erbjuda annat än regn.
Lexie och kisse sov sött brevid oss ända tills vi vaknade helt otroligt man tycker ju att dom borde jaga upp oss men ikke..

Rikard har nu åkt på jobbet och jag passar på att låna datorn hemma hos mamma och pappa, ikväll blir de nog även att se tv här då jag vill se lyxfällan och våran tv erbjuder inte 3an än så länge men på fredag då ska vi åka och fixa så vi får alla kanaler kommer kännas skönt.

Nu ser vi fram emot IKEA resa och altanbygge de kommer bli så bra så bra, altanen kommer att bli en njutning för själen helt underbart att ha en stor altan på sommaren.

Ikväll ska jag ladda upp bilder på magen och några byxor jag sytt till lillan, de kliar i mina skaparfingrar. Förhoppningsvis får vi snart ordning mitt pysselrum så jag kan starta min kort tillverkning igen.

På återseende senare

1 kommentar:

MaddeOMatte sa...

Hejsan! Vilken mysig liten bolgg du har! Ja hoppas att allt ska gå bra för dej å bebisen ;) Hade gott Kram Madde!