fredag 19 juni 2009

Midsommar

Vädret har mycket att erbjuda denna midsommar men än så länge har inte regnet kommit iaf vi hoppas att de håller sig borta och att vi får njuta av lite solsken.
Jag kikade på vädret och håll i er på måndag kommer solen och värmen, måtte nu detta vara sant.

Blev en sen natt med en del sd satt uppe så inte Rikard behövde vara vaken eftersom han skulle upp och jobba imorse.
De är ett faktum att så fort jag håller igång för mycket kommer sammandragningarna tillbaka som ett brev på posten.
Vid ett tiden begav jag mig mot sängen och jag och bäbis var vaken ytterligare ett tag innan vi begav oss mot drömmarnas land.

Idag går jag in i v 30 för 15 veckor sedan kändes den här tiden som en evighet bort, kanske går de lika fort till förlossning?
Den här sommaren lär springa iväg och vi kommer nog knappt hinna med innan vi sitter där med vår älskade bäbis i famnen.
Flera av dom man har följt som har varit gravida har nu fått sina skatter får passa på att Gratta Sussie och hennes kära sambo som fick en dotter för några dagar sedan!

Ikväll blir en lugn kväll dock i trevligt sällskap och med god mat precis så som en midsommar ska vara!

Jag hoppas att alla mina bloggläsare får en trevlig midsommar!

2 kommentarer:

Madde sa...

Jaså inte bra med massa sammandragningar, Du får ta det lungt så lillan håller sej några veckor till! Vem vet kanske vi ligger på B.B tillsammans, Inte nya men gamla då ;-) Hoppas ni får en underbar midsommarafton. Kramis

Anonym sa...

hEJSAN..
jAG HAR EN LITEN pUFFTJEJ PÅ 5 MÅNADER SOM JAG SKA STÄLLA NÄR HON BLIVIT LITE ÄLDRE men.. nU HAR JAG EN DISKUSSION OM HENNES öron.. hAR EFTER DEN SENASTE UTSTÄLLNINGEN I vÄNNÄS,Då vi BARA tittade, fick rådet att raka hennes öron, för att hennes öron tydligen borde stå istället att hon då skulle gå mycket bättre på utställning.. Nu sa har jag enl en del, gjort nåt MYCKET dumt.. Att hon nu aldrig kommer att kunna ställas, utan hon blir max typ tvåa eller trea.. Jag vet ju inget eg OM utställning, men tänkte höra om DU vet & Vad DU tycker.. Jag själv tycker att Indra (som hon heter) blev mycket finare NU, när öronen inte hänger, men jag vill ju samtidigt att hon SKA kunna ha en chans på utställning också.. Spelar det roll?? Om en Puff har stående eller hängande öron??
tacksam för svar..
maudis72@hotmail.com