måndag 29 juni 2009

Måndag

Väntar varje morgon då jag vaknar på att solen ska lysa med sin frånvaro och att jag ska få se moln på himlen men de verkar dröja. Men idag är de riktigt skönt ute rätt svalt i skuggan men fint väder ändå de är min melodi.
Jag sitter ute på altanen och bloggar idag Lexie ville ha lite sällskap i hennes morgonstuderande hon är så otroligt söt hon sitter alltid och bara kikar längst ut på altanen där kan hon sitta länge och bara titta.
Hon har faktiskt blivit riktigt duktig hon lämnar numera aldrig gården och så fort vi ropar står hon vid fötterna, äntligen får jag lite valuta för all tid jag lagt ner.
Dock känner jag mig lat just nu då de inte blir någon träning alls varken jag eller Lexie orkar men hon simmar ju hela dagarna iaf.
Men nästa år då är vi tillbaka och då ska vi minsann träna för fulla muggar, i september/oktober kommer jag att hälsokolla henne tror då att jag åker upp till Skellefteå och gör allt på samma gång vi kommer även ta med Vilda då och kolla hennes patella igen.
Känns bättre att hon är röntgad och kollad innan vi börjar träna på allvar man kan göra de med gott samvete då.

Igår kväll fick vi besök M&A tittade förbi något sletna men alltid lika trevligt, jag passade på att få lite kvinnlig smak på mina ideer i kontoret och ja de där kommer nog gå hem.

Eftersom de är lika fint väder idag så ska jag ner till sjön med gumman ska även börja med IKEA listan den är otroligt lång tur vi har stor släp annars skulle vi aldrig få med oss allt.
Ska springa (läs snigelfart) upp till mamma och höra om hon är sugen på sjön!

Kram på er alla

Inga kommentarer: