måndag 29 juni 2009

kväll

Vädret har verkligen varit skönt idag de har varit helt okej solen har värmt men de har gått att söka sig till skuggan och få svalka, de är min melodi.
Min bleka kropp har fått sig lite färg och jag känner mig fräschare, Lexie har simmat simmmat och simmat hon är ju för söt.

Rikard har haft en lång dag och efter middagen begav han sig mot sängen mendans jag vattnade allt ute och tränade lite med skruttan tråkigt då han har så långa dagar men vi får ta igen de till helgen då han är ledig.
Så ikväll är jag solokvist jag ska unna mig popcorn och cola tillsammans med beck de är en perfekt kväll.

Kram på er

1 kommentar:

madde sa...

Låter mysigt! Sitter och tittar på magen toook bebis där inne.. Och det gör ju faktiskt lite ont nu för tiden hehe! Gud om dom hära veckorna kunde gå lite fortare 5veckor fifasen! Snart du frida! Kramis