fredag 31 oktober 2008

Fredag!

Nu är ordningen återställd och de med råge, fick besök av Nina och Daniel igår kväll har nog aldrig skrattat så mycke inom loppet av två timmar.. Vi hade iaf mycket trevligt!
Min kära hälft gick sedan och la sig och jag fortsatte att pyssla, jag är inne i värsta stimmet av pyssling kommer bli kanon då mitt bord är färdigt...

Dagen har tillbringats med brudarnaoch att gå igenom alla handling Nina gjort i Spanien å de va en del grejer vill jag lova ;)
Jag fick mej en hel del fint jag också, tack älskade gums!

Nya fiskar har också flyttat in hos oss förhoppningsvis får dom leva ett tag! Snygga va dom :)

Nu är vi snart på väg att träna ska bli riktigt skönt om än jag gruvar mig lite grann men de blir bra när man väl kommer dit!


Kvällen kommer tillbringas med älsklingen så länge han nu är vaken!

Inga kommentarer: