söndag 19 oktober 2008

Måndag!

Uppe med tuppen idag, går verkligen inte att sova själv längre man blir sjukt bortskämd att dela säng varje natt... Men de är bara att uthärda då älsklingen jobbar förmidda.
Igår hade vi myskväll en sån där kväll då lyckan är total, då allt känns helt rätt och alla problem helt plötsligt är bortblåsta, de är bara du som kan få mig så lycklig..

Idag kommer mamma förbi vid 11 och lämnar tjejerna en stund hade tänkt försöka hinna baka lite men jag får väl se hur de blir med den saken har sjukt ont i magen skulle tro att de är penecelinet som spökar och nej de är inte roligt...
Annars idag blir de långprommis lite träning med Vilda och senare ikväll blir de träning av de tvåbenta för senare färd mot andra sidan staden.

Vintern är verkligen på väg imorse höll jag på att halka 10 gånger under prommisen, nu får vi hoppas att de blir snö snart så jag får göra min snögubbe de skulle sitta fint..

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Hej gumman

Det är så roligt att du mår bra Jag undrar vart önskelistan är...... vill se den

kramr Mamma