onsdag 29 oktober 2008

Onsdag!

..Nu är de slut på lata dagar tillsammans Rikard har börjat jobba och vi är tillbaka till allvaret, har varit helt underbart skönt när han varit hemma en vecka speciellet då jag har varit dålig!
Fick tid hos en naparapat imorse och jäklar va ont de gjorde men inte konstigt att jag hade så sjukt ont då jag hade massor av kotor ur led och bäckenrotation lär ju kännas att jag lever ett tag...

Fick ett sms imorse som gjorde att jag fick total panik, Nina skulle ha kommit hem från Spanien ikväll men hennes bolag som hon skulle åka med passade på att gå i konkurs idag så hon är fast där nere. Jag hoppas och håller alla tummar att hon kommer med de planet som går idag, vi vill ha hem dig gums!
Jag som hade tänkt baka kladdkaka å bjuda på ikväll men de får vänta!
Nu håller vi bara tummar och tår för att du kommer hem!

Just nu pysslas här för fullt jag har massor av ideer men när man väl sätter sig är de svårt att få ut dem men en sida i receptboken har de blivit och en tändsticks ask.
Kommer bli kanon då min pysselhörna är färdig där hemma ;)

Satt och tänkte tillbaka på i somras då de kändes som att livet rann ifrån mig jag såg inget ljus allt var bara totalt upp och ner. Om nån hade sagt att mitt liv skulle se ut så här 4 månader senare hade jag aldrig trott dem, jag hade aldrig trott att jag skulle kunna vara så lycklig..
Jag har allt jag någonsin har bett om och mer därtill, visst finns de fortfarande saker som är tunga men att ha någon vid sin sida som ställer upp tröstar och stöttar de finns inte ord för hur mycke lättare allting blir...
Vi har Vilda som alltid vaknar med ett skratt överlycklig över att se oss, som alltid får oss att le och snart har vi en till som kommer studsa runt,en till att ösa all vår kärlek på.
Ja livet är helt enkelt underbart, helt fantastiskt underbart!

Nu är de dags för att återgå till köket som är FULLT av pyssel me love it ;)

Kram på er

Inga kommentarer: