måndag 27 oktober 2008

Måndag!

Ny vecka och jag hade hoppats på nya krafter men tyvärr ville dom inte alls infinna sig imorse, jag vaknde upp med samma migrän och nack värk som igår kan inte förstå varför de har blivit så här nu. Jag är för första gången på länge allvarligt less, de är inte alls så här jag vill ha de jag vill orka göra saker inte alls bara ligga..
Jag brukar ta dessa dagar med ro och en klackspark men de funkar helt enkelt inte så de är just därför jag sitter här och spyr ur mej all galla så Rikard slipper lyssna på min just nu tråkiga stämma...
Jag är glad att han finns där ställer upp och förstår om än jag ibland känner mig jävlig som tvingar honom att genomgå detta, jag kan inte krypa ur min kropp jag måste leva med de här men de behöver faktiskt inte han göra..
Han skulle lika gärna kunna säga att de inte alls är så här han vill leva sitt liv men han är villig att finnas där och ingen är mer tacksam än jag. De finns inga ord för hur mycket jag tycker om min skatt..

Idag borde jag plugga ja jag borde verkligen de men frågan är ju om jag orkar, ska iaf försöka sätta mig en stund i taget och härda ut..
En långprommis blir de också så klart jag måste röra på mig iaf inget blir bättre av att jag bara ligger!

Så nu har jag ju fått gnälla av mig en stund frågan är väl om ni orkat läsa ända hit ;)

Kram

2 kommentarer:

Frida sa...

Men gud vad roligt för dig!
Vad blir det för nån då? :D
Jo det är jättebra, bygget går framåt sakta men säkert... Så det är mycket att göra!

Kramar

Anonym sa...

"de blir en heeler :) Ja de känns verkligen helt kanon nu hoppas jag bara att allt går vägen denna gång :)"
Vad roligt! det kommer nog att gå bra ska du se :) Vi får hoppas på det bästa!

Jo, huset är superfint, längtar ihjäl mig! Vi har sagt upp lägenheten och kommer flytta ur den 31 jan. men om huset är färdigt då vet jag inte. Vi riktar in oss på det men det kan dröja ända till mars också. vi får se ;)

kram