onsdag 15 oktober 2008

Onsdag!

Tiden går otroligt fort de är redan onsdag, kan knappt fatta att veckorna far så fort men de är trevligt...


Datorn är lågprioriterad dock den mesta tiden går åt till att träna plugga och umgås med älsklingen..
Idag va en tung dag att vakna upp till som tur va löste sig allt och de till de bästa, men ibland rinner bägaren över och idag gjorde det de med råge tråkigt dock att de alltid ska gå ut över fel person..
Finns ju ingen som betyder så mycket för mig som just du och de är inte du som ska behöva ta de, finns inga ord för dej du är allt för mig...


Tillsammans har vi allt...

Längtan efter en kompis till Vilda är enorm, jag hoppas att jag får mig en heeler bäbis snart de kommer bli underbart... Vi vill ha en Siri kopia :)

Nu är de dags att vara social!

2 kommentarer:

Katarina Nimrodsson sa...

hej gumman
ja jag förstår att du vill ha en heeler till vilda Har du ringt sussi? ja ibland är det fel person som får det Det man allra helst inte vill Men kan man bara berätta vad man känner för dom så är det alltid lättare att förstå för den som drabbas

kramar om
mamma

Emmy sa...

Hej!
Det är svårt när bägaren rinner över för oftast blir det då den som minst förtjänar det som får det över sig. Men skönt att det rede ut sig.
Förstår att du längtar efter en liten vapling.
Ta massor av kort och maila till mig när du har frestat begäret ännu mer genom att se/hälsa på massa bebisar. :-)

Många Kramar
p.s är du aldrig hemma?!? Har testat ringa några gånger varje dag sen helgen utan svar. Men kan ju gissa vars du befinner dig ;-P