tisdag 14 oktober 2008

Tisdag!

Äntligen känns de som jag har vaknat till liv, är så sjukt trött på morron numera...
Jag sitter och pluggar svenska och våndas över allt som ska läsas och skrivas tur att jag redan har börjat annars hade jag nog fått smärre panik då jag sett hur mycke som skall göras...

Vilda sover snällt brevid mig fortfarande helt slut efter igår kväll då hon försökte para sig med Gera x antal gånger kan tillägga att hon somnade sött ganska fort då vi kom hem...
Som vanligt var vi och tränande och som vanligt är de lika skönt känner mig som en ny människa efteråt..
R komme hem tidigt igår vilket va otroligt skönt, hatar att gå i säng själv de är inte alls roligt så ingen va nöjdare än jag då han komme hem vid 11.
Men ikväll blir de nog senare så då får jag lägga mig själv, som tur är kommer han ju hem senare och kryper ner...

Nu ska jag försöka hitta orken att fortsätta plugga, lite svårt men de är bara att bita ihop!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: