måndag 6 oktober 2008

Måndag!

En snabb uppdatering innan jag åker på skolan och redovisar min bok, gårkvällen blev kanon ett träningspass och man kände sig genast mycket mer nyttig.
Lite biltittande och tv tittande och senare sängen, har inte sovit så skönt på väldigt väldigt länge hade mer än gärna legat kvar i sängen hela dagen...
Men men fanns alldelens för mycke ogjort så de va bara att pallra sig upp!
Idag har jag (hoppas) fått min avi på min tröja ska bli så roligt att se den förhoppningsvis är den kanonsnygg och kommer sitta perfekt!
Den kommer att användas flitigt speciellt under nästa tränings säsong!

Jag håller på att dö av längtan efter en heeler har idag suttit och tittat på kort på både Siri och Derrol helt underbara minnen om än dom väcker många tankar..
Jag hoppas verkligen att jag får tag i en ny stjärna till våren!
På onsdag är de 3 månader sen min ängel seglade iväg tiden går så fort om än hon fattas mig varje dag...
Ingen hund har satt sig så djupt i mitt hjärta, hon kommer alltid finnas med mig!
Mammas älskade Siri Piri, varför kunde inte allt ha blivit bra?

Som vanligt på Siris Månadsdag kommer jag och Vilda tända ett ljus i fönstret här hemma, hos oss finns hon alltid kvar...

En ängel flög förbi mot himelen så fri men hon lämnade sitt leende på vår jord...

2 kommentarer:

Linda sa...

Supergrattis till det goda resultatet på svenskaprovet!!!

Kramar Viktor och Linda

Emmy sa...

Hoppas att redovisningen gick bra i går. :-)

Kramar från Emmy
www.kennelgnistra.blogg.se